Президентът на Ферари Джон Елкан е провел кризисна среща с шефа на Скудерията Фредерик Васьор преди Гран При на Унгария, на която е трябвало да бъде уточнена посоката на развитие на тима до края на кампанията.
В последните месеци и седмици Ферари видимо изостана от битката в челото, а подобренията по колата от Барселона възродиха подскачането на автомобила и на „Силвърстоун” двамата пилоти караха две различни коли, за да се опитат да решат проблема.
Сайнц посочи приоритет №1 за Ферари след спада във формата на Скудерията
Още в Канада обаче Ферари изостана сериозно в променливите атмосферни условия, а след това италианците така и не успяха да демонстрират прогрес в Испания, Австрия и на „Силвърстоун”. Точно появата на новия под в Испания доведе до появата на аеродинамична нестабилност и сега в Унгария този най-важен аеродинамичен елемент ще бъде сменен.
Васьор защити Леклер и каза, че SF24 е на лимита
Отделно от това техническият директор на Ферари Енрико Кардиле напусна в рамките на дни, а Васьор все още не е обявил постоянно решение за структурата на техническия департамент в Маранело. Интересното е, че Лоик Сера е смятан за пълноценен заместник на Кардиле, но до момента не е потвърдено, че той ще поеме функциите му и това решение явно също се отлага.
В Ред Бул се отказали от идеите на Нюи за RB20?
Тезата на Елкан, споделена пред италианските медии е, че той иска да помогне на Васьор в ускоряване на процесите на промяна в тима, като той отхвърли спекулациите, че е започнал да се съмнява в правилността на действията на французина. Елкан коментира, че вярва, че Ферари може да се върне в челото в рамките на този сезон и през 2025 и 2026 отново да се бори за победи.
В Мерцедес са леко притеснени преди Гран При на Унгария
Снимки: Gettyimages