Надеждността на двигателя Рено не притеснява Макларън
Фернандо Алонсо и Макларън заявиха, че проблемите с надеждността, които изпитаха двигателите на Рено в последните състезания, не ги притесняват. Британският тим ще премине от Хонда към Рено през 2018 с надеждата това да ги върне в борбата за победи и подиуми. Френските двигатели печелиха състезания с Ред Бул през тази година, но в последните няколко старта се появиха значителни спадове в надеждността им. Най-много пострадаха Торо Росо, които се сблъскаха с доста проблеми в задвижващата единица, но може би по-неприятното е, че всичките шест отбора, които ползват Рено, вече изхабиха квотата за броя двигатели далеч преди края на шампионата.
През 2018 позволената бройка двигатели на болид ще бъде три, вместо четири, както беше досега. Запитан дали намалената квота и натрупалите се проблеми пред Рено го притесняват, Алонсо отговори: "Не, изобщо."
Според испанеца, френската компания е един от най-добрите производители за последните 10-12 години, така че той няма повод да се съмнява в тях. Спортният директор на Макларън Ерик Булие добави, че проблемите с надеждността са се проявили главно при Торо Росо, така че няма повод за паника. "Рено не са на върха по същия начин като Мерцедес, но те знаят какво да правят".
Предстоящата надпревара в Абу Даби ще бъде последното състезание на Макларън с Хонда след три поредни сезона без отбелязан подиум. На този фон, изявленията на Алонсо и Булие са на практика въздишка на облекчение. След три години японски кошмар едва ли някой в Уокинг смята, че с Рено няма да е много по-добре.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg