Досегашният шеф на подразделението на Хонда за Формула 1 Юсуке Хасегава ще напусне поста си след края на годината. Върху него се изсипа огромно напрежение след като под негово ръководство постоянните проблеми с мощността и надеждността не намериха решение. Нещо повече, Макларън прекратиха партньорството с японския производител.
За новото сътрудничество с отбора на Торо Росо японската компания предприема преструктуриране. Досега Хасегава отговаряше както за разработването на двигателя в Сакура, така и за състезателната дейност. От 1 януари 2018 позицията се разделя на две. Тойохару Танабе ще отговаря за състезанията и тестовете, а Ясуаки Асаки ще поеме поста на действащ началник в базата Сакура, където ще ръководи работата по задвижващата единица.
Танабе, който работи за Хонда от 1984 г., има опит във Формула 1, където е бил инженер за Герхард Бергер в Макларън, а по-късно и главен инженер за Дженсън Бътън в БАР и Хонда.
От компанията заявяват, че разделянето на отговорностите трябва да доведе до по-добро изпълнение на поставените цели. По този начин Хонда се надява на ползотворно сътрудничество с Торо Росо, което да донесе радост на феновете.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg