Ерик Булие от Макларън потвърди, че отборът може да се завърне към легендарната разцветка на оранжевото тип "папая". Именно с такъв цвят беше колата, с която Фернандо Алонсо се състезава през 2017 в "Инди 500".
"Сериозно го обмисляме. Много е вероятно да го направим през 2018" заяви Булие. Промяната би изглеждала логична, предвид че тимът ще бъде с двигатели Рено – компания, която се асоциира с жълтия цвят във Формула 1. Нюансът "папая" е по-ярък и наситен от сегашната разновидност на оранжево и черно.
През годините Макларън няколко пъти са сменяли своите цветове. При дебюта им през 1966 в Монако тимът на Брус Макларън излиза на пистата в бяло със зелена лента. Идеята е била да избягат от традиционните цветове на британския флаг. Година по-късно отборът сменя боята с чисто червено, плюс централна синя лента.
През 1968 Макларън решават, че трябва да се отличават от останалите и избират оранжевото. То се задържа само до 1971, но си остава все така емблематично за тима.
През 1972 козметичната компания Ярдли влиза като основен спонсор и болидът става почти чисто бял – само с оранжеви елементи от двете страни.
Две години по-късно в отбора пристига Емерсон Фитипалди и е сключена сделка с Марлборо. Колата е боядисана във фирменото червено-бяло на цигарената компания и остава така цели две десетилетия. Именно те са и най-успешните за Макларън.
През 1997 Марлборо прекратяват партньорството и се насочват към Ферари, докато Макларън сключват нова сделка с друга марка цигари – Уест. Новите цветове са сребърно и черно с малка червена ивица на носа. Започват да наричат отбора Сребърните стрели.
В средата на 2005 Европейският съюз приема директива, с която забранява рекламирането на тютюневи изделия в спорта. За следващия сезон Макларън остава без основен спонсор и променя сребърното на цвят хром.
Десет години по-късно тимът изоставя сребристата разцветка и преминава към чисто черно с червени елементи. Промяната има за цел да бележи нова ера от сътрудничеството с Хонда. За съжаление, следват два отчайващи сезона. За третия всички в Уокинг се надяват на голям пробив и дори се завръщат към оранжевия цвят през 2017.