В навечерието на Евро 2024 в медиите тръгна рекламно видео с един от най-хитовите в момента английски национали Джуд Белингам. На него 20-годишният халф на Реал Мадрид, превърнал се в основен стълб в „кралския клуб“ в дебютния си сезон, завършил с титла и Шампионска лига, е само по боксерки и топка.
Джуд, когото родителите му кръстили на любимото си парче на Бийтълс „Хей, Джуд!“, жонглира умело, накрая казва: „Аз съм Джуд Белингам. Всички носят SKIMS“.
А SKIMS е марката за дрехи на Ким Кардашиян, която успя да съблазни английското лъвче, оценено на 180 милиона евро на футболния пазар в момента.
Американката побърза да се похвали с находката си в своите профили в социалните медии, като публикува снимки на Джуд по боксерки, заедно с клипа и с гордото: „Джуд Белингам за SKIMS“.
Джуд не е първият футболист, който Кардашиян успява да привлече за рекламно лице. По-рано на мястото на Белингам бе бразилецът Неймар във фотосесия, подобна на тази с англичанина.
Освен това SKIMS е партньор както на Националната баскетболна асоциация, така и на женския й вариант WNBA. Миналия месец брандът пусна фотосесия, включваща избраната под №2 в драфта на WNBA за 2024 година Камерън Бринк.