Двамата пилоти на Ферари Шарл Леклер и Карлос Сайнц завършиха 4-и и 6-и в Гран При на Япония, а Ферари разполагаше с третия по скорост автомобил след тези на Ред Бул и Макларън.
На трудната, бърза и технична писта „Сузука”, където деградацията на гумите винаги е сериозен проблем, във Ферари отчетоха прогрес точно в тази посока, а работата с гумите е основният проблем на Скудерията от началото на сезона.
Леклер объркал Верстапен и Перес и си помислил, че ще се качи на подиума
Сега шефът на тима Ферари Фредерик Васьор обясни, че в италианския тим са подходили по-консервативно към японското състезание и затова двамата пилоти не са имали възможност да атакуват по-агресивно.
Леклер: Макларън може да са заплаха в Катар
„В Япония направихме крачка напред в сравнение с началото на сезона, но от друга страна, може би бяхме твърде консервативни – заяви Васьор. – Истина е, че бяхме по-уплашени от необходимото, тъй като реалността не се оказа толкова плашеща. Но иначе се получи добро състезание и наистина имаме прогрес.”
Перес-старши: Тимът на Ред Бул е изграден около Верстапен
От Ферари вече потвърдиха, че на „Зандвоорт” и на „Монца” в тима са свършили страшно много работа в търсенето на най-добрите настройки на SF-23, които бяха демонстрирани в Сингапур, където Карлос Сайнц прекъсна победната серия на Макс Верстапен и Ред Бул.
Перес: Не искам Макс да ме пусне напред, за да спечеля в Мексико
Васьор все още не е признал, че във Ферари са стигнали до максималните възможности на SF-23, като това едва ли ще се случи, въпреки че развитието на автомобила продължава, а французинът уточни, че то „не пречи на работата по колата за сезон 2024”.
Снимки: Gettyimages