След начина, по който завърши сезон 2021 във Формула 1 се появиха слухове, че седемкратният световен шампион Люис Хамилтън може да сложи край на своята кариера, въпреки че има договор с Мерцедес до края на 2023 година.
В Мерцедес се надяват „разочарованият“ Хамилтън да не си тръгне от Формула 1
Британецът загуби титлата в последната обиколка на Гран При на Абу Даби след късен рестарт на състезанието на „Яс Марина“. По мнението на неговият екип обаче надпреварата не е трябвало да бъде възобновявана, тъй като правила гласят друго. От Мерцедес обжалваха решението на състезателния директор Майкъл Маси да прибера колата за сигурност, но стюардите защитиха действията на австралиеца.
Бивш директор на Мерцедес: Маси беше гениален и брилянтен
Според тях той е действал в интерес на спорта и единствено е целял да завърши сезона при условията на „зелен флаг“. Тото Волф и компания изразиха своето намерение да обжалват и това решение на комисарите, но по-късно се отказаха и така Макс Верстапен запази титлата си за 2021 година.
Мерцедес се отказаха от обжалването си на Гран При на Абу Даби
За австриеца обаче сега има друго притеснение и то е свързано с бъдещето на Хамилтън. Според запознати седемкратният първенец не е доволен от начина, по който се ръководи спорта в последните години и обмисля да сложи край на своята кариера. Ако това се случи то Волф отново ще бъде поставен в ситуация да си търси пилот в последния момент.
Отсъствието на Хамилтън от галата на ФИА бе определено като „непростимо“
При предишният такъв случай, през 2017, той успя да привлече Валтери Ботас от Уилямс, който замени отказалия се след спечелването на титлата за 2016 Нико Розберг. Финландецът отново ще бъде една от възможностите пред Волф, но този път неговото привличане ще бъде много по-сложно, тъй като сега той е пилот на Алфа Ромео, а не на по-близкия до Мерцедес тим на Уилямс.
Алфа Ромео потвърдиха привличането на Валтери Ботас
Ако Ботас не се завърне в Бракли, то най-вероятно Волф ще трябва да заложи на един от двамата пилоти на германския тим във Формула Е. Това са Ник де Врийс и Щофел Вандоорн, които през последните две години са и резервни пилоти на Мерцедес във Формула 1.
Ръсел няма да бъде изненада ако види Де Врийс във Формула 1
Де Врийс е действащият шампион в изцяло електрическия шампионат, но има много ограничен опит във Формула 1. От друга страна той е нидерландец, което може да раздвои фенската маса, която яростно подкрепя Верстапен на почти всяка писта на две.
След драми и инциденти Ник де Врийс е новият шампион във Формула Е
Комбинацията от де Врийс и Джордж Ръсел обаче може да се окаже нежелана от страна на Волф, който да предпочете да заложи на двама по-опитни пилоти в борбата срещу Ред Бул през 2022 година. Именно тук се намесва и Вандоорн, който има два пълни сезона във Формула 1 с Макларън през 2017 и 2018, в които обаче нямаше шанс да докаже своята скорост, заради слабото представяне на британския тим.
Снимки: Gettyimages