Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Тежката загуба с 1:6 от Атлетико Мадрид не се оказа единственият проблем за Гранада. Малко след тежкото поражение на отбора от испанския елит един от спонсорите му откровено се подигра с клуба. На профила на букмейкъра Winamax Deportes в Twitter се появи изображение, което изобразявало зоните, в които нападателят на Атлети Жоао Феликс е играл най-често. Това е т.нар “heat map”, показващо къде въпросният футболист е бил основно по терена. В случая картата на Феликс изобразява нещо, което според AS е мъжки полов орган, а вратата на Гранада - дупе. Въпросният Жоао Феликс беше избран за играч на мача, след като вкара един гол, подаде за друг и спечели дузпа.
От Гранада съобщиха, че очакват официално извинение за този “безскрупулен и неуважителен туийт”, както и че си запазват правото да предприемат необходими действия с цел “защитаването на интересите на институция с 89-годишна история”.
По-късно от Winamax Deportes изтриха въпросната публикация.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.