Toyota казаха всичко, което трябва да знаем за новия им Yaris Hybrid-R концепт.
Три-вратият Yaris идва с 4-цилиндров 1.6-литров турбо двигател с 304 кс и 420 Нм въртящ момент на предните колела, а два електромотора пращат по 62 кс към задните. Двата електромотора имат общо 89 Нм, достъпни в продължение на пет секудни, в които е активиран Track mode. Тогава концептът има 425 кс.
Всъщност има и трети мотор с 62 кс, инсталиран между обикновения двигател и 6-степенната секвенциална скоростна кутия. Той се включва, когато колата намалява скоростта си, захранвайки супер кондензатора и по време на ускорение захранва двата електромотора, но само когато мощността и въртящият момент от двигателя превишат сцеплението на предните колела. С други думи, генераторът играе ролята на тракшън контрол, пренасочвайки въртящия момент във формата на електричество към задната ос.
Toyota Yaris Hybrid-R стъпва на 18-инчови TRD джанти, обути в гуми Michelin Pilot Sport Cup с размери 225/40 R18. Спира благодарение на перфорирани дискове с 6-бутални апарати на предните и 4-бутални накладки на задните колела
Вътре: спортни педали от GT 86, двуцветни спортни седалки Recaro с черен кожен страничен кант и синя Алкантара. Скоростният лост е разположен близо до ръката на шофьора, а спортният волан е облечен в Алкантара.
Освен Track mode, шофьорът може да избере и Road mode, който ще намали мощността от бензиновия двигател и ще контролира количеството енергия, намалявайки разхода.