Кал Кръчлоу заяви, че се чувства сякаш е най-добрият мотоциклетист в света на изсъхваща писта, след смесените условия на "Бърно" и първата му победа в кариерата в MotoGP.
Правилният избор, който направи, започвайки с твърди гуми, го изкара от 15 място при първите обиколки до челната позиция. Той стана и първият британски пилот, който печели кръг от кралския клас на мотоциклетите, от 1981 година насам. Валентино Роси, многократен световен шампион в MotoGP, бе стигнал до 16то място, като през втората половина от състезанието той се изкачи до втората позиция и също направи подвиг. Победата идва след второто място, точно зад Марк Маркес на "Заксенринг" миналия месец, когато Кръчлоу изпусна правилния момент, в който да смени мотоциклета си, разчитайки на издръжливостта на сликовете, и изпусна първото място.
Попитан как се чувства след тези успехи, Кръчлоу заяви: "Мога да се нарека най-добрият в света при смесени условия на пистата. Видяхме на "Заксенринг", че веднага щом започна да изсъхва пистата, аз дръпнах много. Вярвам също, че при влажна писта, също съм един от най-добрите. Това е защото обикновено използвам различни гуми от останалите състезатели и действам по различен начин на пистата. На "Силвърстоун" миналата година беше напълно мокра пистата и използвах екстра софт гуми. Тогава отново бях в първата група, преди да бъда изпреварен от съотборника си Милър. Да, вярвам всъщност, че може би съм най-добрият в света на влажна настилка също. Ако някой друг беше използвал твърда предна гума също, може би щях да имам конкуренция".
Освен него, Лорис Бас и Тито Рабат също използваха комбинация само от твърди гуми, а Валентино Роси бе само със задна твърда гума. Кръчлоу добави, че ако Милър е бил на пистата, щеше да има по-силна интрига. За съжаление, той взе участие заради контузия по време на Гран При на Австрия миналия месец. Милър бе заявил, че е възстановен напълно от предишната си контузия и е готов да покаже способностите си на "Ред Бул Ринг", но нямаше тази възможност.
"Работата ми щеше да се усложни доста, ако Милър бе на пистата. Десет минути преди старта той ми каза, че би избрал същата комбинация от твърди гуми. Сигурен съм, че ако беше там, щяхме да направим зрелищна борба", заяви Кръчлоу.
Той наистина взе някои доста добри решения, поемайки рискове, и на няколко състезания успя да финишира в топ 5. Не е ли редно обаче да се самопровъзгласиш като най-добър в света след малко повече опит, може би титла, след повече усилия и респект към ветераните?