Да наречеш едно Porsche "обикновена кола" по принцип би било несправедливо, но има някои представители на марката, които са наистина, ама наистина специални. Като това зелено 911 S. То е било на самия Фери Порше и както повечето коли, които са били лично притежание на членове на семейството, е имало екстри, които серийните все още или не предлагали, или били наистина редки.
Колата от снимките е напълно оригинална с изключение на табелите. Маслено-зеленото 911 S е регистрирано на 30 юли 1969 година, а шасито е с номер 9110300014, което означава, че това e 14-ата кола, излязла от завода с новия 911-S двигател. След това фабриката излиза в лятна почивка и така клиентите, които искат да получат 2.2-литровия мотор със 180 кс, чакат до есента.
Porsche запазват колите с номера на шаситата от 01 до 03 за състезателния си отбор, който ще излезе с тях на рали Акрополис, а номер 13 се пропуска от суеверие. Това означава, че зелената на Фери е една от първите с този двигател и една от най-старите, които все още съществуват – все неща, които я правят достатъчно уникална, но фактът, че е била негова собственост, автоматично означава, че е имало и други интересни подробности. Първо, не е имала характерните "буфери" на предната броня, защото според Фери те разваляли спортния й вид. Отзад капакът на багажника била алуминиева, което е необичайна комбинация с климатичната системата, която се намирала под него.
Интериорът, който е запазен в напълно оригинално състояние, има ергономични предни седалки от плат с бордове, облечени в анилинова кожа, която по онова време се е използвала за мебели и е била доста скъпа. На всичкото отгоре електрическите прозорци, отваряемият покрив и радиото Blaupunkt работят и днес.
Фери продава колата на 06 декември 1971 година на търговец от Страсбург на име Дюбоа и с навъртени 21113 км. Синът на Дюбоа работи като инженер в компанията и свързал баща си с Фери. 33 години по-късно колата все още била в семейството и живеела в Сен Тропе. През 2004-а зеленото 911 S е обявено за продажба и бързо намира новия си собственик. Когато излиза на пазара обаче, хваща вниманието на колекционера Михаел Хайнеман, който я проследява и пише писмо на новия й френски стопанин, в което започва да преговаря да я купи. През 2009-а успява и няколко години по-късно Михаел я представя с гордост на Пебъл Бийч.
Днес 911 S води щастлив живот под грижите на колекционера и спокойно може да бъде наречено едно от най-необикновените Porsche-та, правени някога.