Гледай на живо

Нова "червена" победа в дербито! ЦСКА - София съкруши Левски с 3 гола през първото полувреме - на живо с отзивите

Хонда ще експериментира с нови части до края на сезона

Хонда ще експериментира с нови части до края на сезона

Шефът на моторспорт отдела на Хонда иска да види експериментални части, предвидени за следващия сезон, в ход в следващите няколко състезания като част от подготовката им за 2019 година. Японската компания въведе подобрен двигател с вътрешно горене през юни, а сега се подготвя да представи последния голям ъпгрейд за 2018-а. Догодина Хонда ще имат по-висока топка, тъй като ще работят освен с Торо Росо, и с Ред Бул.

"Като част от подготовката ни за следващия сезон, ще имаме възможност до края на състезателната 2018-а да пробваме някои неща директно на самата писта. Искаме да опитаме с метода проба – грешка", сподели мениджърът на моторспорт дивизията на Хонда Масаши Ямамото.

Хонда експериментира с доста компоненти на болидите на Торо Росо този сезон. Ето защо още един нов двигател с вътрешно горене, турбокомпресор или друг компонент ще се превърнат в сигурно наказание на стартовата решетка. За да се избегне такава санкция пред родната публика в Япония в началото на октомври, част от промените ще дойдат още този уикенд в Русия. Възможно е японските инженери да отложат нововъведенията за Гран При на САЩ в края на октомври.

Освен подобрения в задвижващата единица, Торо Росо може да направи промени в спомагателните части, с което да внесе повече ефективност или да олекоти болида.

След раздялата си с Макларън, Хонда подобри надеждността си. Тази година Торо Росо взе едно четвърто място в Бахрейн и с това убеди и шефовете в Ред Бул да се доверят на японския екип и да сложат край на партньорството си с Рено. Напредъкът на Хонда отчасти се дължи на преструктурирането на екипа. Юсуке Хасегава се оттегли начело на Хонда в края на 2017-а, а неговите задължения бяха разпределени между няколко души.

"Променихме нашата организация за този сезон и разделихме осезаемо компанията на две основни подразделения. Едното се занимава с развитието на двигателя, а другото – с представянето му на пистата", допълни Ямамото.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти