Торо Росо вероятно ще получат новата спецификация №3 на двигателя на Хонда още за следващия кръг в Русия. Очакванията са тази версия да бъде с 750 конски сили и да надмине мощността на Рено. В момента Spec C на Рено има 730, а Хонда е с 715. Това означава, че японската компания ще успее да добави 35 коня отгоре, но все още няма да настигне Мерцедес, които развиват 780, нито пък Ферари със 790.
Смяната на задвижващите единици в двата болида ще прати Пиер Гасли и Брендън Хартли да стартират в дъното на колоната. Там, обаче, те ще си оспорват кой да бъде последен с пилотите на Ред Бул Макс Верстапен и Даниел Рикардо. Причината за това е, че отборът на енергийната напитка е решил да се върне към предишната версия на двигателя Рено.
"По всяка вероятност ще използваме Spec B в Сочи и ще претърпим наказания" каза Крисчън Хорнер. Първоначално отборът бил доволен от мощността на Spec C, като двигателят на Рено работел по-добре с маслата Ексън Мобил, отколкото със заводските Кастрол. Проблемът, обаче, е в по-слабата надеждност на новата спецификация, а тя ще е по-важна от мощността в предстоящите състезания. В Мексико например надморската височина е изключително висока.
Хорнер поясни, че трудностите, които е имал Верстапен в Сингапур, се дължали на лошо програмирана карта на двигателя спрямо високата влажност. "Двигателят не беше оптимизиран и това беше проблем през целия уикенд, особено в бавните обиколки. Момчетата направиха каквото могат, за да закрепят положението, но в крайна сметка работата на двигателя беше непостоянна. Това караше скоростната кутия да излиза от синхрон и да дава неутрална предавка".