Хамилтън: Дефицитът от Ред Бул не може да се компенсира с пилотски умения

Люси Хамилтън категорично е един от най-способните пилоти зад волана на болид от Формула 1 през последните години. Не случайно британецът има спечелени седем световни титли, но дори и той признава, че пилотските умения не са достатъчни, за да се компенсира дефицитът, който тимът на Мерцедес има от Ред Бул.

Хамилтън е един от само двамата пилоти, които са побеждавали Ред Бул в конкурента сесия през този сезон. Това се случи в квалификацията за Гран При на Унгария, когато той спечели полпозишъна с аванс от само 0.003 секунди пред Макс Верстапен. По-рано Шарл Леклер спечели и двете квалификации по-улиците на Баку в Азербайджан.

Доктор Марко: Ферари и Мерцедес не са направили и крачка напред!

В състезанията и спринтовете обаче тимът на Ред Бул е безгрешен до момента през сезона и печели с лекота. „Биковете“ са в серия от 13 поредни победи в същинските надпревари и през последните 12 месеца имат само една загуби, дошла в Гран При на Сао Пауло, когато победата бе за съотборника на Хамилтън в Мерцедес Джордж Ръсел.

Мерцедес поглежда към славните си години при развитието на колата за 2024

„Винаги разчитам на моите пилотски умения, за да компенсирам дефицита, но това не е достатъчно на много места. Ако погледнем към състезанието на „Силвърстоун“, може да не сте го видели, но до завой №13 аз и Макс бяхме с еднакво време в квалификационните обиколки. След това ние просто загубихме представяне и скорост“, каза Хамилтън пред медиите.

Хорнър сравни доминацията на Мерцедес с излежаване на присъда

Британецът също така обясни, че екипът на Мерцедес трябва да разбере по-добре как въздушните потоци се отразяват на представянето на W14 след въвеждането на последните подобрения, които дойдоха непосредствено преди лятната пауза. По-рано през сезона „Черните стрели“ промениха своята концепция и страничните въздушни кутии.

Волф: Старите ни проблеми се завърнаха

„Нещото, което не можем да видим е въздушният поток и те (инженерите) са ограничени. Ако видите всички завихрянията под колата ще ви стане лошо, защото те са много по-сериозни от тези, които се виждаха по повърхността на предишната генерация коли. Но анализирането на всички тези параметри отнема време, а ресурсите ни са ограничени и трябва да внимаваме с решенията, които взимаме.„Ако инвестираме всичко в една посока на развитие има шанс да загубим седмици развойна дейност, ако се окаже, че посоката е била грешна. Затова инженерите работят много методично при взимането на тези решения“, заяви Хамилтън.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти