Потъва ли Ферари в Саудитска Арабия?
И в двете свободни тренировки вчера пилотите на Ферари не успяха да попаднат в Топ 6 на класирането. А трудният старт на сезона на Скудерията продължи и в Джеда, където беше потвърдено, че Шарл Леклер ще получи отново нов контролен електронен блок – за втори път преди втория кръг от сезона, а това му донесе наказание от 10 места на старта в неделя.
Така че беше логично да очакваме, че в свободните тренировки Леклер ще се концентрира върху състезателното си темпо, а не толкова върху подготовката за квалификация. Но и състезателното му темпо не беше особено вълнуващо – в по-дългата серия от обиколки Шарл постигна 1.35,451 минути, с което не успя да влезе в Топ 6.
В хода на втората свободна тренировка Шарл се оплака от „аномалии” в работата на задвижващата му система, като се предполага, че работният й режим отново е ограничен и моторът работи на по-ниски обороти. Тази теория беше потвърдена от много по-ниската скорост на Леклер в края на правите.
Макс: Авансът ни не е толкова голям
Другият пилот на Скудерията Карлос Сайнц също остана по-назад вчера, като испанецът потвърди предположенията, че тимът има проблеми със задвижващите системи и сега полага усилия, за да ги разреши.
Алонсо: Нямам представа къде сме спрямо Ред Бул
Сайнц завърши 4-и в Бахрейн, а Леклер отпадна от третото място заради повреда в двигателя.