Уилямс: Загубата на спонсорите на Латифи не е толкова страшна
В края на 2022 година отборът на Уилямс се раздели с канадския пилот Никола Латифи, а с него си тръгнаха и част от спонсорите, които даваха пари на тима от Гроув през последните години. Според търговския директор на Уилямс Джеймс Боуер обаче дупката в бюджета на тима, която се образува след загубата на спонсорите на Латифи не е толкова голяма, колкото се спекулира в медиите.
Част от тази дупка бе запълнена от привличането на Gulf Oil, който след няколко година на партньорство с Макларън се раздели с тима от Уокинг и започна работа с този от Гроув.
Уилямс привлече един от най-разпознаваемите спонсори в моторните спортове
„Има възприятия относно загубените приходи след последните промени, има възприятие, но действителността е различна – каза Боуер. – Ние имаме нови партньори, като част от тях все още не са представени. Определено мисля, че сме в по-добра позиция, отколко предишните години.„Ние сме амбициозни и агресивни в търсенето на нови партньори, които да инвестират в нашия бранд. Разбира се наличието на Gulf в нашето портфолио е много вълнуващо“, заяви още Боуер.