Евроволей 2013 достигна до близо 3 милиона зрители в България
Футболният Славия - Левски и волейболният Сърбия - България – най-гледани през уикенда
Европейското волейболно първенство (мъже), излъчено по TV7 и NEWS7, достигна близо 3 милиона души (TG All 4+). Най-гледаните мачове от първенството Италия-България и Сърбия - България постигнаха този уикенд пазарен дял над съответно 20% и 22%, като Сърбия - България изведе TV7 на първо място по гледаемост (TG All 4+). TV7 e отново лидер по гледаемост и по време на футболната среща Славия-Левски – над 18% пазарен дял (TG All 4+).
Най-висока гледаемост на Европейското волейболно първенство (мъже) по TV7 регистрират зрителите в най-търсената възрастова група 18-34 със среден дял близо 12%, а най-гледаният от тях мач Италия - България постига среден дял в същия таргет близо 30%, като в най-гледаните минути надвишава 39%. Отлична гледаемост мачовете от Европейското волейболно първенство постигат и в основния таргет 18-49. Най-гледаните Италия - България и Сърбия-България са постигнали среден дял съответно близо и над 22%.
Тази събота NEWS7 също излъчи полуфинал от Европейското волейболно първенство (мъже), като през цялото време води пред БНТ заемайки 4-то място след другите три национални телевизии с пазарен дял над 4% (TG All 4+).
Финалът на волейболното първенство е гледан от близо 12% от зрителите (TG All 4+).
Цитирани са пийпълметрични данни на GARB.