Лукас ди Граси коментира мащаба на Формула Е
Лукас ди Граси вярва, че пилотите във Формула Е за в бъдеще трябва да не участват успоредно и в други шампионати, тъй като става прекалено трудно да съобразят графика си спрямо състезателните календари. Проблемът се зароди, когато електрическата надпревара не успя да стигне до консенсус със сериите по издръжливост (WEC) за календара през сезон 2017, а в резултат четвъртият кръг от WEC в Германия се дублира с предпоследния кръг от Формула Е в Ню Йорк.
Ди Граси прекара последните два сезона паралелно в двата шампионата като пилот на Audi, но заради тяхното оттегляне от сериите по издръжливост, той ще се фокусира само върху е-състезанията. Изключвайки бразилеца, между чука и наковалнята остава главният претендент за титлата във Формула Е Себастиен Буеми, който ще се надява за промяна в "последните минути".
Коментирайки проблема, Ди Граси смята, че дните на успоредното участие в двата шампионата са преброени: "Всеки отбор иска пилотите си за цялата година. Ако някои от състезателите изпуснат кръг от единия шампионат заради другия, това ще бъде за тяхна сметка. Една кола от клас LMP1 може да бъде управлявана и от двама пилоти за шестчасово състезание. Предполагам, че решението ще бъде взето предвид шансовете на пилотите в двете серии. Но все пак в договорите им може да е уточнен подобен случай те да нямат думата. През следващия сезон всички трябва да изберем в кой шампионат да участваме. Формула Е става все по-сериозна и се нуждае от много усилия и ресурси, включително и човешки".