NSX GT3 Evo щурмува световните писти от 2019

Подобреният модел NSX GT3 Evo ще се състезава на пистите по целия свят през 2019 г. Последната еволюция на модела е създадена на базата на серийната версия на спортната икона. Инженерите на Honda направиха редица промени, важни за подобряване на представянето и надеждността на състезателните клиентски екипи по целия свят.Променената каросерия е с нов преден сплитер, дифузьор в задната броня, които ще подобрят сцеплението и ще създадат възможност за по-високи максимални скорости. Освен това ще се подобрят охлаждането, балансът и управляемостта, което ще отговори на изискванията на още по-широк кръг аматьори и професионалисти.Новите турбокомпресори ще подобрят реакцията на дросела и управлението, очаква се и по-добра икономия на гориво. Заедно с новия NSX GT3 Evo ще бъдат модернизирани всички съществуващи NSX GT3 автомобили. Новоконструираните коли ще разполагат с подобрен хардуер, калибрирана антиблокираща спирачна система (ABS) и модернизиран модул Bosch за показване и записване на данни, за да се повиши ефективността и да се подобри изживяването на водача. Целият пакет от подобрения ще бъде наличен като Variant Supply (VF) за модернизация на съществуващите NSX GT3.Ефектите от тези актуализации са резултат от постоянния анализ на информацията, генерирана в рамките на глобалната клиентска програма NSX GT3 през последните две години на тестове и състезания. След тях ще се подобри производителността и ще се намалят текущите разходи поради по-голямата издръжливост на компонентите.Последната еволюция на NSX GT3 запазва същността на серийния NSX, един от най-търсените суперавтомобили за пътя.3.5-литровите V6 мотори с двойно турбо на съсетзателния автомобил са конструирани заедно със серийните си аналози в завода за двигатели в Охайо, САЩ и ползват еднакви схеми, блокове, глави, клапани, колянови валове, бутала, системи за смазване и др. Спортните модификации на автомобила са с 6-степенна секвенциална състезателна предавателна кутия, с най-съвременно шаси, аеродинамичен пакет и с най-новата система за сигурност по регламентите на ФИА. Всичко това оформя "бегачката" от GT3 със средна мощност.Както при сегашния състезателен NSX GT3, шасито е създадено от Performance Manufacturing Center в Марисвил, Охайо, САЩ. Окончателното сглобяване е извършено от JAS Motorsport в Милано, Италия. Като част от клиентската състезателна програма NSX GT3, Mugen и Honda Performance Development (HPD) отговарят за техническата и следпродажбена поддръжка в Япония и Северна Америка, докато задачата на JAS Motorsport е да поддържа колите в останалата част на света.NSX GT3 направи своя дебют в края на 2016 г. и се представи успешно в някои от емблематичните GT състезания по света, включително 24 часа на Дайтона, 24 часа на Спа, 12 часа на Себринг, Petit Le Mans (Малкият Льо Ман) и Световната купа GT на ФИА в Макао. Колата е многократен победител в дивизията GTD на IMSA WeatherTech SportsCar Championship и с нея Honda е един от главните претенденти за титлата при пилотите, отборите и производителите тази година.NSX GT3 също така е победител в Pirelli World Challenge и има подиум в сериите Blancpain GT в Азия. Освен това автомобилът има успехи в ADAC GT Masters в Германия, Super GT в Япония и някои стартове в Intercontinental GT Challenge.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти