Отборите във Формула 1 получават трите най-меки модели сликове - от С6 до С4, за Гран При на Канада, като миналата година използваха с една стъпка по-твърди гуми, осигурени от Пирели.
Новите най-меки сликове С6 вече дебютираха на “Имола” и в Монако и отборите разполагат с повече информация за работата им, а в Пирели очакват, че постоянните ускорения и натоварване върху гумите при спирания, ще окажат влияние върху представянето им.
,fit(478:270))
Хонда: Формула 1 остава приоритет за нас
Асфалтът на пистата “Жил Вилньов” е равен, не е много абразивен, а миналата година трасето беше напълно преасфалтирано. Но там се провежда само едно състезание през годината, така че пистата ще е много прашна в петък и в Пирели очакват да се появи грейнинг, който обаче ще отмине, когато по асфалта се отложи повече гума.
В Монреал има три DRS зони, което обещава повече изпреварвания, като най-подходящото място за атаки отново ще е в края на правата преди последния шикан. Там, също така, стават и най-много инциденти. От Пирели прогнозираха много изпреварвания в неделя, особено при използването на различни стратегии с различните по твърдост гуми и разликите във възрастта им.
,fit(478:270))
Формула 1 представи календара за 2026 година, Мадрид сменя "Имола"
Снимки: Gettyimages