Първите сериозни промени по SF-25 на Ферари ще се появят за състезанието в Бахрейн, потвърдиха от тима, като направиха уточнението, че става въпрос за малък пакет нови неща, основно свързани със задната част на пода.
За Маями обаче трябва да е факт и първата за сезона сериозна модернизация на шасито, с което карат Шарл Леклер и Люис Хамилтън. За там новата версия на задната част на пода ще бъде допълнена от цялостна промяна на пода и още нови аеродинамични елементи и промени по задното окачване.
Шумахер: Ред Бул се разпада, Верстапен ще напусне
В хода на уикенда за Гран При на Япония инженерите на Скудерията ще работят основно по различни настройки на задното окачване и изчистване на проблемите от Китай, където се видя, че в състезателната дистанция с повече гориво на борда сцеплението на задния мост не е достатъчно добро и негативният ефект се усилва и от непостоянната работа на граунд ефекта на колата.
Интересното е, че още след Австралия техническият директор на Ферари Лоик Сера спешно се е върнал в Маранело, за да търси бързо решение на проблемите, които се появиха много по-сериозно в Китай, но както се видя, не е успял.
Какво може да препъне Макларън в Япония?
Ще видим ли реалните възможности на Ферари?
Снимки: Gettyimages