Шефът на Мерцедес Тото Волф припомни една позабравена идея от близкото минало на Формула 1 – Китай, който е изключително важен пазар за всички участници в световния шампионат, да е домакин на две надпревари в рамките на един сезон. Кампанията във Формула 1 сега включва 24 състезателни уикенда на година, като 3 от тях са в САЩ, а битката на т.нар „традиционните писти“ в Европа с новите и екзотични дестинации в календара става все по-трудна.
Шанхай приема Гран При на Китай от стъпването на спорта в страната, като завръщането на състезанието във Формула 1 беше много трудно с оглед на строгите ковид ограничения в комунистическата държава, но сега интересът там се възражда.
Пълен хаос в Ред Бул, Макс иска Лоусън да остане
„Бях на стартовата решетка и погледнах към пълните с хора трибуни на стартфиналната права и първия завой – обясни Волф пред журналисти в Китай. – Китайските фенове притежават впечатляващи познания за Формула 1. Дали можем там да организираме второ състезание? Мисля си, че отговорът трябва да е положителен. Това е една от най-големите икономики в света и ентусиазмът там е много силен.“
Хамилтън иска да помогне за създаването на Ферари F44
До края на миналия сезон Китай имаше титулярен пилот във Формула 1 – Гуаню Джоу, като сега той е резервен пилот на Скудерията след престоя му в Заубер като титуляр.
Проблемите на Ферари идват от задното окачване на SF-25
Снимки: Gettyimages