7-кратният световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън остана недоволен от начина, по който беше представена радио комуникацията му с бокса ан Ферари в хода на Гран При на Австралия.
Люис на няколко пъти влезе в остър спор с инженера си Рикардо Адами, а след състезанието шефът на тима Фредерик Васьор коментира, че в екипа трябва да намерят по-добър и успешен начин да комуникират с Люис.
,fit(478:270))
Макс: Макларън са далеч напред, Ред Бул е сред преследвачите
„Разбира се, всички преувеличиха това, което стана в разговора ни – обясни в Шанхай Хамилтън. – Аз много учтиво предложих на Рикардо да остави на мен да преценя кога и дали да използвам функцията К1, не съм псувал. В този момент имах проблеми с поведението на колата и имах нужда да се фокусирам върху други неща. Ние с него още се опознаваме. Той е работил с други двама шампиони, има опит и между нас няма никакви проблеми.“
,fit(478:270))
Норис: Ограниченията за крилата не засягат Макларън
Хамилтън стигна и до двойните стандарти при отразяването, тъй като посочи, че много по-зрелищната и проблематична комуникация по радиото между Макс Верстапен и Джанпиеро Ламбиазе често остава извън тв ефира.
,fit(478:270))
Формула 1 загуби Еди Джордан
„Това не важи само за Макс, прослушайте радио разговорите на другите пилоти с инженерите им – много по-зле е – обясни Хамилтън. – Разговорите на Макс с инженера му през годините са пример за това, обидите, които е понесъл този беден човек, но никой не пише за това, но сега всички пишат и за най-малките проблеми, които имаме по радиото. Но ние наистина все още се опознаваме с него.“
Кой е първият световен шампион във Формула 1?
Джузепе “Нино” Фарина
Хаун Мануел Фанджо
Алберто Аскари
Джим Кларк
Снимки: Gettyimages