Според Джак Милър пилотите на Дукати Франческо Баная и Марк Маркес крият действителното си темпо по време на предсезонните тестове в Малайзия.
След първите два дни на изпитания на „Сепанг“ Маркес заема петото място в общото класиране с времето си от вчерашния първи ден, докато Баная е зад него на шестото място. Двамата изостават със съответно 0.396 и 0.442 от Франко Морбидели (VR46 Дукати), който оглави класирането след днешния ден.
В него Баная и Маркес регистрираха по едно падане, но за щастие и двамата се разминаха без сериозни наранявания. Основната цел пред двамата е да изпълняват програмата, която от Дукати са им предвидили, а не да гонят рекордните времена, което обаче според Милър ще се промени утре.
Маркес обясни катастрофата си във втория ден на теста в Малайзия
„На този етап изглежда, че червените момчета пазят барута си сух. Сигурен съм, че има меки гуми, които ще сложат утре. Но и ние имаме меки в ръкава си“, коментира Милър.
„В края на днешния ден аз направих тайм атака и останах доволен от моите траектории, с пилотирането ми и поведението на мотора. Днес направихме стъпка в комфорта и постоянството ми. Трябва да направим промени по картата на двигателя, за да имаме достъп до повече мощност.
„Чувствам се добре, чувствам се по у дома си с всяко излизане на пистата. В процеса сме на разбиране на това, което трябва да направим с картата на двигателя и как да подхождаме към тайм атаките.
„Моторът ми дава повече увереност, в процеса на изграждане сме. Наистина съм много доволен от работата, момчетата се скъсват от работа всяка нощ, за да сглобят нова спецификация на мотора.
„Утре ще се опитаме да намерим още. Мисля, че губя време със стила ми на пилотиране. Ако успеем да променим картата, ние ще можем да наваксаме част от пасива си. Ще продължим да преследваме моркова.
„Трябва да накараме електрониката да заработи. Но работим здраво по въпроса от гледна точка стратегията и програмата за инженерите да правят промени. Това не е най-лесната програма за използване, от гледна точка промените завой по завой и предавка по предавка. Те го знаят това. Те работят по подобряване на скоростта на реакциите“, добави пилотът на Прамак Ямаха.
Снимки: Gettyimages