Бившият състезателен инженер на Шарл Леклер Хавиер Маркос си намери нова работа като технически директор на проекта на Кадилак в състезанията със спортни автомобили.
Маркос работи с Леклер от идването на монегаска във Ферари през 2019 година до началото на миналия сезон, когато двамата бяха разделени след първите шест старта. Неговото място в бокса на Леклер бе заето от Брайън Бози.
Ясна е причината за смяната на състезателния инженер на Леклер
Тогава тази смяна беше обяснена с желанието на Ферари Маркос да се заеме с „други важни за компанията проекти“. Изглежда обаче ситуацията се е променили и Маркос изцяло се е разделил с Ферари, за да поеме в посока Кадилак, където ще отговаря за програмите на американския тим в Световния шампионат за издръжливост (WEC) и Американския шампионат за спортни автомобили (IMSA).