В Остин колата на сигурността води колоната за три обиколки – за първи път след Испания, като тази година виждаме по-рядко Бернд Майлендър. Но пък в Мексико колата на сигурността е важен фактор в развитието на състезанието – катастрофата на Кевин Магнусен от миналата година е отличен пример за това.
От 2015 година насам във всяко едно издание на надпреварата на „Ерманос Родригес” е имало кола на сигурността или поне виртуална кола на сигурността.
Ще засенчи ли отново Ферари дуела между Верстапен и Норис?
Най-голям е шансът колата на сигурността да се върне на пистата още в първата обиколка, тъй като минаването през първия завой след старта е проблематично за много от пилотите, които атакуват сериозно в края на дългата права.
Защо спринтът към първия завой в Мексико е толкова важен
Снимки: Gettyimages