В Испания световният шампион Макс Верстапен използва четвърта задвижваща система от началото на сезона – последната, която му е разрешена преди да бъде наказан.
В Канада дефектира новата за Монреал задвижваща система, която беше изпратена при Хонда в Япония и съдбата й ще стане ясна в „близките седмица” по думите на шефа на Ред Бул Кристиан Хорнър.
Хорнър е уверен, че Макс остава в Ред Бул
До края на сезона има още 14 състезателни уикенда, като на практика е невъзможно Макс да ги изкара със задвижващите системи, с които разполага и които е използвал в първите десет кръга от началото на сезона.
Големият шеф на Мерцедес подсказа за Макс
„Ще видим как ще се развие тази ситуация – обясни Хорнър. – Но мисля, че е неизбежно Макс да използва нов двигател, а с това ще дойде и наказанието.”
Астън Мартин си осигури техническия директор на Ферари
Все още обаче от Ред Бул не споделят плановете си за това къде Макс може да използва петата си задвижваща система, като обикновено, когато са в такава ситуацията отборите избират писти, на които изпреварванията са по-лесни, за да може наказаният пилот бързо да се върне в челото на класирането.
Ще провали ли Ред Бул лошата форма на Перес?
Снимки: Gettyimages