Техническият директор на Ферари Енрико Кардиле ще е най-новото попълнение на Астън Мартин, разкриха няколко медии в Италия. Според тях, Кардиле е приел офертата на британския тим, направена му в още в началото на сезона, като тя е била последвана от няколко дълги телефонни разговори и интензивни преговори.
Кардиле работи за Ферари от 2005, като първо се занимава с конструирането на GT състезателни коли – 458 Italia GT2 и GT3, а след това и 488 GT2 и GT3. От 2016 Кардиле отговаря за програмата за развитие на аеродинамиката в тима във Формула 1, а от 2017 вече отговаря за отдела за цялостното представяне на болидите.
Васьор отрече да има напрежение във Ферари
Кардиле и екипът му имат сериозен принос за успехите през 2017 и 2018, а с времето днешният технически директор показа, че се справя отлично със сложната политика в Маранело и концентрира повече власт и ресурси в ръцете си. Когато Матиа Биното оглави тима, Кардиле установи контрол и върху департамента, който отговаря за шаситата, като на практика стана технически директор, без обаче да носи тази титла. А при Васьор получи официално титлата.
Ферари плаща на Нюи 105 милиона долара за 3 години
Васьор се опита да привлече техническия директор на Ред Бул Пиер Ваше, като разбира се, преговаря и с Ейдриън Нюи. Също така, французинът успя да наеме Лоик Сера от Мерцедес, като точно той ще поеме функциите на Кардиле от октомври и ще отговаря за създаването на колата за сезон 2026, когато ще влязат в сила новите технически правила. Сера започва работа в Маранело на 1 октомври, а Диего Тонди остава шеф на аеродинамичния отдел.
Алпин се опитва да привлече Карлос Сайнц
Смята се, че решението на Кардиле не е свързано с това дали Нюи ще приеме офертата на Ферари или не, тъй като Нюи все още не е взел решение за бъдещето си.