Почти всички отбори във Формула 1 използват поне една промяна по задните крила на автомобилите си за Гран При на Канада в Монреал. В най-честия случай се правят промени по отделните елементи, за да се намали общото притискане и да вдигне скоростта на правите.
За пистата „Жил Вилньов” по принцип са необходими средно натоварени задни крила, които работят добре да дългите прави, но когато вали или пистата е мокра и започва да изсъхва, тогава по-доброто решение е „по-натоварени” крила, които натискат по-добре колата към пистата, на която сцеплението е ниско.
![Макс Верстапен коментира вчерашната повреда](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/08062024/474b8d6c-6af1-44f9-9822-843df54aaad8.jpg?operations=crop(0:26:1024:602),fit(478:270))
Макс Верстапен коментира вчерашната повреда
Вчера валя в двете свободни тренировки, очаква се, че третата свободна тренировка, както и квалификацията също да бъдат засегнати от дъжда. За неделя обаче прогнозата за Гран При на Канада вече не предвижда дъжд, което означава сухо състезание и много малко информация у отборите за това как работят колите им в такива условия с най-меките модели сликове на Пирели.
![Хамилтън смята, че Мерцедес е по-близо до челото](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/08062024/b554ab35-7d3f-44ac-82bd-e1b300f20ebc.jpg?operations=crop(0:27:1024:603),fit(478:270))
Хамилтън смята, че Мерцедес е по-близо до челото
![Ферари има шанс за титлата, а Макларън?](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/22052024/e47bdd63-1c4b-4342-b5b6-0bb1ed60bbb8.jpg?operations=crop(102:268:3993:2457),fit(478:270))
Ферари има шанс за титлата, а Макларън?
Снимки: Gettyimages