Задните крила стават все по-важни в Монреал

Задните крила стават все по-важни в Монреал

Почти всички отбори във Формула 1 използват поне една промяна по задните крила на автомобилите си за Гран При на Канада в Монреал. В най-честия случай се правят промени по отделните елементи, за да се намали общото притискане и да вдигне скоростта на правите.

За пистата „Жил Вилньов” по принцип са необходими средно натоварени задни крила, които работят добре да дългите прави, но когато вали или пистата е мокра и започва да изсъхва, тогава по-доброто решение е „по-натоварени” крила, които натискат по-добре колата към пистата, на която сцеплението е ниско.

Макс Верстапен коментира вчерашната повреда
Макс Верстапен коментира вчерашната повреда

Вчера валя в двете свободни тренировки, очаква се, че третата свободна тренировка, както и квалификацията също да бъдат засегнати от дъжда. За неделя обаче прогнозата за Гран При на Канада вече не предвижда дъжд, което означава сухо състезание и много малко информация у отборите за това как работят колите им в такива условия с най-меките модели сликове на Пирели.

Хамилтън смята, че Мерцедес е по-близо до челото
Хамилтън смята, че Мерцедес е по-близо до челото
Ферари има шанс за титлата, а Макларън?
Ферари има шанс за титлата, а Макларън?
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички