Световният шампион във Формула 1 Макс Верстапен призна, че е притеснен от последствията, които може да има повредата в хибридната система, която той получи вчера и която не му позволи да участва във втората свободна тренировка в Канада.
При прибирането си в бокса в началото на сесията Макс каза, че усеща мирис на дим и помоли екипа да провери колата му, проверката се оказа доста напрегната, тъй като в началото имаше надежда, че той ще се върне на пистата.
Алонсо над всички във втората тренировка, повреда за Верстапен
Но малко сред средата на тренировката стана ясно, че проблемът е свързан с хибридната система и по-точно с компонентите, които събират топлината и кинетичната енергия и я преобразуват в енергия за задвижването.
Глоба за Ферари след странен инцидент с Леклер
Интересното е, че за Канада от Ред Бул обявиха, че Макс получава нов двигател, ново турбо, две нови мотор-генераторни групи MGU-H и MGU-K и нова ауспухова система.
Изцяло нови задвижващи системи за пилотите на Ред Бул в Канада
„За съжаление, не карахме много – коментира след тренировката Макс. – От тима ме повикаха в бокса заради проблем с електрическата система, който веднага беше разследван. Искаше ми се да запиша повече обиколка, но най-важното е да отстраним проблема и да разберем какво се случва с колата, както и какви ще са последствията за този уикенд, както и за останалата част от сезона.”
Норис най-бърз в скъсената първа тренировка в Канада
Преди Канада Верстапен направи много внимателно изказване, посветено на това, че отстраняването на проблемите в работата на окачването на неравни трасета и атакуване на бордюрите ще отнеме много повече време отколкото смятат съперниците на тима, но вчера той на практика не получи възможност да пробва това на по-суха писта с по-висока скорост.
Снимки: Gettyimages