Ringier Sports Media се разширява в Гърция, стартирайки sportal.gr

Ringier Sports Media Group (RSMG) стартира sportal.gr, дигитална спортна платформа, предлагаща на спортните фенове в Гърция първично базирани на видео новини, коментари, анализи, интервюта, статистики и резултати на живо, обединени в най-съвременно продуктово изживяване. Фокусът на съдържанието на sportal.gr ще се простира отвъд футбола и баскетбола до тениса, волейбола, леката атлетика, моторните спортове и др. 

Sportal Унгария също влезе в семейството на Ringier Sports Media Group и тръгна с пълна сила
Sportal Унгария също влезе в семейството на Ringier Sports Media Group и тръгна с пълна сила

Дигиталната платформа е базирана на стратегическата експертиза и техническо решение на RSMG, която от създаването си през май 2022 г. включва Sports Media Group в България със sportal.bg и Sportal365, Gazeta Sporturilor (GSP.ro) в Румъния, sportal.rs в Сърбия , sportal.hu в Унгария, sport.sk в Словакия и Pulse Sport в Субсахарска Африка, както и стратегическо партньорство с глобално водещата LiveScore Group. 

Ringier AG и Sportradar Group AG обявяват създаването на съвместен бизнес в Африка
Ringier AG и Sportradar Group AG обявяват създаването на съвместен бизнес в Африка

Средносрочната цел на RSMG е да изгради sportal.gr във водещ медиен играч на гръцкия спортен пазар. Sportal.gr ще бъде технически базиран на водещата в международен план система за управление на съдържанието Sportal365 и ще бъде адаптиран по отношение на дизайн и потребителско изживяване към успешните спортни платформи GSP.ro, sportal.rs и sportal.hu.

Ringier създаде една от най-големите международни спортни компании в света, Стилян Шишков ще я води
Ringier създаде една от най-големите международни спортни компании в света, Стилян Шишков ще я води

Стилиян Шишков, старши партньор на RSMG и главен изпълнителен директор на Sportal Media Group: 

„Много съм доволен, че днес RSMG разширява присъствието на своята медийна марка sportal извън ЦИЕ и Африка, в Гърция със стартирането на sportal.gr. Ще предложим на гръцките спортни фенове много богато спортно съдържание, съчетано с мощни инструменти за персонализиране и лоялност, всички захранвани от нашата система за управление на съдържанието Sportal365.“

Христос Кристу, бивш генерален мениджър на водещата гръцка спортна платформа Sportdog, ще изгради амбициозния проект от нулата като управляващ директор на sportal.gr. Заедно с известни редакторски лидери и силно мотивиран млад екип от около 25 журналисти, той ще позиционира марката sportal.gr в най-високото ниво на гръцкия спортен медиен пазар. 

Христос Христос: „Развълнуван съм, че RSMG се присъединява към гръцкия пазар със стратегическа визия за спортните медии като цяло и за sportal.gr в частност. RSMG съчетава висококачествена спортна журналистика и медийни познания с технологични издателски решения. Това, съчетано с нашия опит в гръцките спортни медии, ще превърне sportal.gr във водеща дигитална марка за всички спортни фенове в Гърция и ценен партньор за рекламодателите в спортния сегмент. Гърция има отлична спортна култура и голяма, страстна база от фенове. Ние сме силно мотивирани да наложим sportal.gr като нова марка в силно конкурентна среда и да достигнем челна позиция сред спортните медии в страната. Sportal.gr ще предлага нови и креативни маркетингови и рекламни решения за различни групи клиенти и компании – също във връзка с другите осем спортни платформи, принадлежащи на RSMG.“

Робин Линг, председател на Борда на директорите на RSMG: „От глобална гледна точка спортните медии все повече се превръщат в един вид магнит за аудиторията, която познава спорта, любители на спортни игри и рекламодатели. Базираната в Швейцария Ringier AG инвестира в този изключително атрактивен сегмент и иска да стане топ играч в световен мащаб, като обедини водещи дигитални спортни медийни марки под егидата на RSMG. Днес това са Sports Media Group в България със sportal.bg и Sportal365, Gazeta Sporturilor в Румъния, sportal.rs в Сърбия, sportal.hu в Унгария, sport.sk в Словакия и Pulse Sport в Африка. Нашата инвестиция в British LiveScore Group в края на 2022 г. беше решителна стъпка за разработване на иновативни продукти, базирани на общи технологии в бъдеще и за извличане на полза от обмена на ноу-хау. Вярваме в растящия пазар на спортни медии в Гърция. Очаквам с нетърпение да видя как sportal.gr расте.“

Последвайте каналите ни в:

Още от Медии

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти