ПОДКРЕПИ ЛЮБИМИЯ СИ ОТБОР В НАЦИОНАЛНОТО ПРЕБРОЯВАНЕ НА ФЕНОВЕТЕ

Имаше ли дузпа за Аржентина при гола на Меси?

Дали отсъденият наказателен удар в полза на Аржентина, с който Лионел Меси вкара за 1:0, е бил правилно отсъден? Този въпрос е сред най-обсъжданите в социалните мрежи след триумфа на “гаучосите” с 3:0 над Хърватия в първия полуфинал от Мондиала в Катар. В 32-рата минута Хулиан Алварес беше изведен сам срещу Доминик Ливакович. Нападателят чукна топката зад вратаря, след което последва сблъсък между двамата в наказателното поле, а главният арбитър Даниеле Орсато прецени, че стражът е извършил нарушение.

От бялата точка Меси даде аванс на аржентинците - 1:0.

Бившите национали на Англия Гари Невил и Алън Шиърър, както и Рой Кийн, бяха на мнение, че това не е дузпа.

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички