Подобренията на Мерцедес няма да са само аеродинамични

Подобренията на Мерцедес няма да са само аеродинамични

След като по-рано тази седмица стана ясно, че в Мерцедес все пак ще въведат подобрения по W12 в опита си да се преборят с Ред Бул, днес от тима разкриха, че въпросните ъпдейти ще са не само аеродинамични.

„Пакетът ни има няколко начина, по които може да бъде подобрен. Имаме какво още да добави, като аеродинамиката е един от аспектите, които подлежат на развитие. Има и други елементи, които подлежат на ревизия. Освен това, винаги можеш да оптимизираш и подобриш своя пакет защото не винаги извличаш максимума от него от началото.

Мерцедес ще подобряват болида въпреки твърденията в обратното на Тото Волф
Мерцедес ще подобряват болида въпреки твърденията в обратното на Тото Волф

„Всеки път, в който ти си на пистата събираш нова информация и научаваш как точно да използваш колата си, гумите и как да оптимизираш всичко. Като цяло ще имаме аеродинамични подобрения, но не толкова, колкото имахме в миналите години, точно както ще е и при всички отбори. Това обаче не означава, че представянето на колата ще е статично“, заяви главният стратег на тима Джейм Воулс.

Той също така и обясни на какво според него се е дължало предимството на Ред Бул по време на уикенда за Гран При на Щирия миналата седмица. Един от факторите, който е наклонил везните в полза на австрийския тим е надморската височина на „Ред Бул Ринг“, която се намира на около 700 метра над морското равнище. В последните години това винаги е влияело позитивно на Ред Бул, които се представят силно както в Австрия, така и в Бразилия и Мексико където са другите две по-високо разположени трасета в календара.

Друг аспект, който бе отбелязан от Люис Хамилтън в последните седмици е високата максимална скорост на правите с която разполагат в Ред Бул. Според Воулс тя се дължи изцяло на по-легналите крила с които Макс Верстапен и Серхио Перес участваха в надпреварата. 

„Имаме няколко модела задни крила, както е при Ред Бул и всичко останали отбори. Можеш да имаш по-малко крило и съответно да си по-бърз на правите, но това ще е за сметка на скоростта в завоите, което пък влияе негативно на износването на гумите. В същото време това ти позволява по-лесно да правиш изпреварвания на правите, нещата се балансират. Използваме симулации за да разгледаме всички възможности със задните крила, които са налични за нас и избираме най-оптималния вариант за дадена писта“, завърши Воулс

Последвайте каналите ни в:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти