Ханкук ще замени Мишелин като доставчик на гуми във Формула Е от началото на сезон 2022/2023, когато ще бъде въведена и третата генерация автомобили в изцяло електрическия шампионат. Специално за нуждите на Формула Е от Ханкук ще разработят гуми, която ще може да се използва както при сухи, така и при мокри условия. Подобни гуми, които са нетипични за моторните спортове, се използват във Формула Е от самото създаване на шампионата през 2014 година.
Към момента, най-високото ниво на моторните спортове, в което Ханкук доставят гуми е Германският шампионат за туристически автомобили (DTM), където южнокорейската компания е ексклузивен доставчик от 2011 година насам.
Освен промяната в доставчика на гуми и този на батериите ще бъде променен. Новите батерии ще бъдат произвеждани от Williams Advanced Engineering (WAE), които доставяха батериите при първата генерация автомобили. Сегашният доставчик на батерии McLaren Applied Technologies (MAT), също участва в процеса по избиране на доставчици.
От началото на сезон 2022/2023, който ще е девети в историята на шампионата, максимално разрешената мощност ще бъде увеличена от 250 на 350kW (приблизително 450bhp). Освен увеличаването на мощността, новите батерии ще трябва да имат способността и за бързо зареждане от 30 секунди, което би довело на завръщане на спиранията в бокса по време на надпреварите. Нещо, което отсъства при сегашния формат на Формула Е.