Последните две състезания от Европейския шампионат Алпе Адриа бяха съпътствани с преобладаващо българско участие. Общо шестима нашенци от седемнадесет състезатели се състезаваха на трасето в Словакия, като Мартин Чой (BMW) и Калин Кулев (BMW) се пребориха с тежката конкуренция, за да развеят родния флаг от почетната стълбичка. Мартин Чой, от Globul Racing, извоюва две 2-ри места този уикенд, с които успя да защити второто си място в генералното класиране завършвайки общо със 176 т. Другият български състезател напред в класирането, Ивайло Леков (BMW), от Ivis Racing Team, събра 15 точки в актива си и съумя да се изкачи с 2 позиции нагоре в крайното класиране. Така той завършви сезона на 8-о място с 49 т. В топ 20 на шампионата място си извоюваха още двама българи, Калин Кулев и Ангел Трайков (BMW) съответно 15-и и 20-и.
Както Sportal.bg писа, уикендът на пистата започна още в четвъртък, когато 17-те състезатели имаха възможността да покарат свободно по трасето и да се запознаят с него. Събота сутринта се проведоха квалификациите за първото състезание, като Майкъл Фила (BMW) беше безупречен и записа време от 2:06.374, което бе с 1 секунда по-бързо от времето на втория, Майкъл Самбера (BMW). От трета позиция стартира Мартин Чой. В първата десетка се наредиха още двама българи. Както се очакваше стартът не мина без напрежение. Тъй като това беше последният кръг за сезона, състезателите даваха максимума от себе си във всеки един момент от уикенда. Фила бе безапелационен и не остави никакъв шанс за своите съперници пресичайки финала с аванс от 7 секунди пред Чой, който успя да се пребори с Сембера за втората позиция. Всички българи се състезаваха много мъжки и всеки един от тях заслужи точките си. Кулев се нареди 5-ти, а Димитров (BMW) , Никифоров (BMW) , Трайков и Леков завършиха съответно 7-и, 8-и, 9-и и 10-и. Така състезателите от Ivis Racing Team и Racing Team Pleven направиха крачка напред в класирането.
Вторият състезателен ден започна също интересно. По време на квалификациите за второто състезание Сембера катастрофира, като той се размина без тежка контузия, но моторът му бе сериозно повреден. Така чехът не можа да вземе участие в състезанието. Фила отново завоюва първа позиция за старта, като след него се наредиха Чой, Дейвид (BMW) и Кулев. 11 обиколки след старта първи през финала премина Фила, с преднина от 18 секунди той показа за пореден път защо е шампион в този клас. Още от първата обиколка постави темпо непосилно за останалите участници и през цялото състезание караше необезпокояван. Втори финишира Чой, а трети за радост на всички българи на пистата бе Кулев, който изпревари Дейвид с едва 2 стотни. Леков, от Ivis Racing Team, премина през финала 7-и и спечели 9 т за отбора си.
След завършването на сезона голямата българска група в Словакия бе очевидно доволна от положените усилия през сезона и постигнатите резултати в края на шампионата и българските знамена не спряха да се веят дълго след края на състезанието.