В ЦСКА работят за бъдещето, след като на Управителния съвет на клуба е била поставена задачата да изготви стратегия за дългосрочното развитие на клуба. Част от плановете са насочени към феновете. "Обмисляме догодина да пуснем клубна телевизия. Освен това умуваме и върху издаването на клубен вестник. Надяваме се обаче да има търсене, а не това да бъде пропагандно издание. Ако продаваме по 10 000 бройки на месец, това ще е добре", разкри Александър Томов.
"Също така искаме да развием и фенските магазини, изобщо целия ни маркетинг. Магазинната ни мрежа е слаба. Нямаме връзки с азиатския пазар, където бихме произвеждали стоки на много по-ниска цена. Все пак досега важното беше да спасим клуба. Сега вече трябва да натрупаме средства и после чак да мислим за вестник и телевизионен канал", добави Лупи.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.