Hyundai i30 е най-продаваният модел на компанията и не е голяма изненада, че корейците засега предпочитат да не правят драстични промени. Така заложиха на фейслифт за наскоро обновения модел, в който всъщност има редица подобрения, но почти всички остават скрити под леко освежения дизайн на днешното i30.
Hyundai продължават да предлагат високо качество в изработката на купето и добри материали за интериора. Това, заедно с един от най-просторните салони в класа и големия багажник, са от основните качества, заради които много клиенти продължават да избират i30 пред останалите.
За да продължат да бъдат конкурентни на пазара, от Hyundai сложиха в новия i30 по-ефикасен дизелов двигател, представиха нова спортна турбо версия със 186 кс и много бърза DCT седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя за топ версиите. Честно казано, тя е същата онази доказана трансмисия, която ползват Audi, Wolksvagen и останалите от групата им под името DSG. Затова не е изненада, че и в тестовия i30 работеше прекрасно.
Освен новия дизелов 1.6 CRDi със 136 кс, нисък разход от 5/6 литра на 100 км в града и около 4 литра извън него, от Hyundai ти дават новия i30 с още един дизел с по-малък работен обем от 1.4-литра и 90 кс мощност. Бензиновата гама се състои от три бензинови версии с 1.4 и 1.6-литра работен обем и мощност от 100 кс, 120 кс и 136 кс.
Промените по дизайна, както стана ясно, са леки и целят предимно освежаване на визията. Фаровете и стоповете с LED дневни светлини и радиаторната решетка са обновени, като е добавен и голям панорамен стъклен покрив с възможност за отваряне с бутон.
За комфорта в купето помагат предните седалки с вентилация, които дори в най-големите жеги елиминират неприятното усещане от напечен от слънцето кожен салон. Напитките за пътуването можеш да охлаждаш в жабката с пощта на климатика.
В Hyundai очакват обновения i30 да продължи успеха на модела с цени без допълнително оборудване от 30 хил. лв до 44 хил. лв.