Гледай на живо

Хебър и Лудогорец излизат в протоколен реванш от полуфиналите за Купата в Пазарджик - на живо със съставите

Дови приема удара с Педроса в неделя, но не и този с Яноне от Аржентина

Дови приема удара с Педроса в неделя, но не и този с Яноне от Аржентина

Заводският пилот на Ducati в MotoGP – Андреа Давициозо заяви, че ударът с пилота на Repsol Honda – Дани Педроса е много различна ситуация, от това което се случи с неговия съотборник – Андреа Яноне по време на състезанието в Аржентина.

Седмица, след като бе пометен в последния завой на състезанието в Аржентина от Яноне движейки се на втората позиция, Дови отново бе изхвърлен от състезание този път в Остин от мотора на Дани Педроса, който загуби контрол върху предницата и просто помете Дови в първия завой, което още веднъж "ограби" шанса на пилота на Ducati да запише подиум. Но докато Дови заяви, че грешката на Педроса е била лоша, той предполага, че тя може да бъде приета много по-лесно от случилото се в Аржентина:

"Винаги е лошо да загубиш точки и то поради грешка на някой друг. Но и за това си има начин, особено ако цялата ти кариера е била насочена никога да не правиш лошо, какъвто е случая с Дани. Знаеш, че не го е нарпавил нарочно, той не е поел риск да ме удари, както се случи в Аржентина. Цялата ситуация е лоша, защото крайния резултат са точките в шампионата и това е най-важното нещо, но такива инциденти се случват, когато всеки е на лимита".

Дови допълни, че познава Дани и знае, че това е било просто инцидент: "Познавам Дани от много години. Той не е "камикадзе", което се опитва да те изпревари постоянно в зоната на спиране. Лошо е, защото той направи грешка, но такава е реалността. Все пак случилото се с Дани е различно, от онова в Аржентина".

Запитан за малко по-подробно обяснение на случилото се в завой номер 1 на седмата обиколка, Давициозо добави: "Не видях какво се случи, но си беше лесно да анализираш станалото преди да видиш катастрофата – има лек скок в зоната на спиране и когато пристигнеш в завой номер 1 с прекалено голяма скорост е много лесно да загубиш контрола върху предницата. Аз спрях много късно и мисля, че той се залъга по мен, и стори същото. Но веднага щом започнах да спирам, осъзнах, че съм закъснял с много и трябваше да намаля скороста малко. Лично аз смятам, че той не реагира достатъчно бързо и не успя да предотврати случилото се след това".

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти