През 1909 година един човек, на име Аугуст Хорх, основава нова компания. Нарича я на себе си - Audi. На себе си, защото латинският глагол "audi" означава "слушам", каквото е и "horch". Въпросната компания ще произвежда автомобили и за целта строи фабрика в Цвикау.
Аугуст Хорх бил автомобилен инженер, който вярвал, че трябва да прави "само големи, мощни и добри коли", независимо какво му коства това. Постоянно се опитвал да подобрява творенията си и не жертвал качеството им за нищо на света – убеждения, които вселил и във всички останали, които работели за него във фирмата.
Първата кола, носеща емблемата на Audi, се появила през май 1910 година. Новият модел бързо извоювал уважението на всички благодарение на успехите си на международното австрийско алпийско рали – по онова време най-тежкото рали на дълго разстояние. Audi печели три поредни години: 1912, 1913 и 1914-а. След Първата световна война марката привлича вниманието с факта, че през 1921-ва става първият германски производител, възприел левия волан и поставил скоростния лост на пода. В следващите години примерът на Audi бил последван и от останалите.
Първото Audi с 6-цилиндров двигател е представено през 1923 година. Имало маслен и въздушен филтър, както и хидравлични спирачки и на четирите колела – все неща, с които повечето автомобили по онова време не можели да се похвалят.
Четири години по-късно компанията представя и първата си кола с 8 цилиндъра, наречена "Imperator". Била внушителна машина, която за съжаление се появила на пазара твърде късно – в години, когато хората просто не търсели големи луксозни коли.
След това компанията изпада в сериозни финансови затруднения и през 1928-а е купена от Юрген Скафте Расмусен, собственикът на DKW. Но историята продължава...