Китай ще остане в календара на Формула 1 до 2020 година, след като организаторите на състезанието подписаха нов договор с промоутърите. Само преди две седмици и Сингапур продължи споразумението си с Формула 1, с което новите собственици Liberty Media поставиха основите за стратегическо разширение на азиатския и американския пазар през следващите сезони.
"Ние вярваме твърдо, че тук има огромен неразвит потенциал. Този договор беше част от нашата стратегия за развитие в тази част на света. Ние и нашите партньори искаме да направим Гран При на Китай още по-зрелищно събитие и да доближим местните фенове още по-близо до спорта", каза изпълнителният директор на Формула 1 - Чейс Кери.
Не всичко на азиатския пазар обаче се развива според надеждите на Кери. През следващата година няма да има състезание в Малайзия заради тоталния срив в зрителския интерес.