Новите собственици на Формула 1 Liberty Media ще представят новото лого на шампионата след края на състезанието за Гран При на Абу Даби в неделя. Три предложения окупираха пространството в социалните мрежи и се очаква именно едно от тях оттук насетне да се идентифицира с Ф1.
Настоящата емблема е една от най-известните в света с бялата буква и червена единица, между които се получава втора единица. Логото датира от 1993 година и бе представено под ръководството на бившия човек №1 в шампионата Бърни Екълстоун.
Новият директор на Формула 1 Чейс Кери сподели пред Sky Sports, че се надява новото лого да внесе и нова енергия на спорта. Феновете на Ф1 обаче далеч не приемат потенциалната промяна като нещо добро и продължават да изразяват негодуванието си в социалните мрежи с коментари и пародийни снимки.
"Със сигурност всяка промяна, която се прави, носи смесени реакции. Имаме още много планове и намерения за бъдещето", допълни Кери.
През януари Liberty Media официално придобиха 100% от акциите на шампионата за 4.6 млрд. долара, а за сделката започна да се говори още от началото на септември 2016-а. За периода оттогава досега всъщност новите собственици не са привлекли нито един нов спонсор, а този месец стана ясно, че Formula One Group е регистрирала безпрецедентна загуба от 160 млн. долара заради увеличени разходи.