Интер инвестира доста средства с пристигането на Сунинг в развитието си не само на терена. Китайските собственици на клуба решиха да подобрят инфраструктурата, както и профилите на отбора в социалните мрежи, които привличат вниманието на феновете. Именно в този показател Интер отбеляза най-голям ръст не само в Италия, но и в цяла Европа. Проучване на IQUII Sport показва, че Интер е на първо място в Европа по ръст на последователите в социалните мрежи, като тройката попълват Тотнъм и Ливърпул.
„Интер се намира пред всички с ръст на последователите от 63.7% през 2019 година. Пристигането на Антонио Конте и първото място в Серия „А“, заедно с Ювентус, със сигурност са допринесли за този растеж. Добрата работа на Inter Media House също има огромен принос. Иновативните кампании #NotForEveryone и #Buu (Brothers Universally United) срещу расизма са пример за добра работа“.