Либърти Медия няма да продава търговските права на Формула 1
Либърти Медия няма намерение да продава търговските права на Формула 1, които американците придобиха преди началото на сезона през 2017 година. Това прогнозира главният изпълнителен директор на компанията Грег Мафей, който напуска поста си в края на тази година.
Миналата година се появи информация, че Общественият инвестиционен фонд на Саудитска Арабия има интерес към тези права на цена от 20 милиарда долара, а президентът на ФИА Мохамед бин Сулайем коментира, че цената е твърде висока, което доведе до първия голям скандал между него и Формула 1.
Формула 1 ще наказва успехите по модела на Хаас?
“Не мисля, че Либърти Медия има планове да продаде тези права - обясни Мафей пред телевизия CNBC. - Формула 1 има страхотно бъдеще и предполагам, че бордът на Либърти ще се погрижи добре за тази инвестиция. Бизнесът ни е много добре позициониран и от 2019 година насам имаме истинско глобално партньорство. Създадохме модел, по който да се развиват глобалните шампионати и интересът на феновете в цял свят расте.”
Джордан: Андрети влиза във Формула 1 през 2026!
Председателят на компанията Джон Малоун, който временно ще замести Мафей до появята на негов постоянен наследник, повтори тезата и обясни, че “Формула 1 има страхотно бъдеще”, както и че “мениджърският екип на шампионата се справя отлично.” Малоун прогнозира, че въпрос за евентуалната продажба на правата може да се обсъжда “едва след няколко години”.