Ръсел определи W15 като "най-непостоянната" кола на Мерцедес
Според Джордж Ръсел болидът W15 е „най-непостоянния“, който екипът на Мерцедес някога е правил предвид трудностите, които той и Люис Хамилтън изпитват с намирането на оптималния работен прозорец.
И двамата имаха доста трудности с поведението на колата в последните два уикенда и направиха доста нетипични грешки. За Ръсел те завършиха с тежки удари в стените в Остин и Мексико, а за Хамилтън имаше „само“ затъване в чакъла в Съединените щати.
Ръсел не намери обяснение за втората си катастрофа в рамките на една седмица
В Бразилия този уикенд и двамата ще получат нови подове, а очакванията са това да са последните промени по колата в рамките на сезона. Причината за това са многото катастрофи, които се натрупаха за „Сребърните стрели“ в последните месеци.
Мерцедес спира развитието на W15 заради многото катастрофи
„Мисля, че през 2022, ерата на подскачането, беше много по-неприятно. Заради естеството на тези коли тогава беше много трудно да достигнем до лимита, защото буквално подскачахме във всеки завой и знаехме, че това е рисковано.„Проблемът с тази кола е, че ние си мислим, че тя няма да ни изненада и това ни позволява да записваме невероятни времена. И след това изведнъж, без нищо да се променя, в следващата обиколка губиш сцепление и се завърташ. Така че без съмнение това е най-непостоянната колата, която отборът някога е правил“, каза Ръсел преди Гран При на Сао Пауло.
През лятото той и Хамилтън спечелиха три победи в рамките на четири старта, но след успеха в Белгия, който първоначално беше за Ръсел, но впоследвтие отиде при Хамилтън след дисквалификацията на Ръсел, Мерцедес има само един подиум. Той беше завоюва от Ръсел в Баку, когато британецът се възползва от катастрофата на Карлос Сайнц и Серхио Перес в самия край, за да завърши трети край бреговете на Каспийско море.