Отборът на Мерцедес е принуден да прекрати развитието на W15 заради много катастрофи, които се натрупаха за „Сребърните стрели“ след лятната пауза.
Първият инцидент дойде по време на първата тренировка на „Монца“, когато Андреа Кими Антонели загуби контрол върху колата на Джордж Ръсел и се разби на „Параболика“. В Съединените щати и Мексико самият Ръсел допусна две неточности и направи две доста сериозни катастрофи, които нанесоха големи поражения по колата му, включително и по шасито му, което трябваше да бъде сменено в Мексико.
Ръсел не намери обяснение за втората си катастрофа в рамките на една седмица
Заради тези трупащи се сметки за поправки и ограниченията на тавана на бюджетите отборът на Мерцедес е принуден да спре с развитието на своя автомобил. Последните промени по колата ще бъдат направени за Гран При на Сао Пауло този уикенд, но Ръсел и Люис Хамилтън ще разполагат с по само една бройка от всеки един нов компонент.
„В условията на тавана на бюджетите ситуацията ни е доста сложна. Тези три катастрофи ни дърпат назад, най-вече тази от Мексико, която беше наистина голяма. Трябваше да сменим цялото шаси, което в условията на ограничен бюджет е голям удар.
„Най-вероятно ще трябва да намалим новостите по колата. В Бразилия ще имаме два нови пода, но това ще е всичко. Няма да имаме повече новости. Имаме определени лимитации с частите и трябва да сме креативни в тяхното ползване. Определено има отражение и върху броя нови части, които можем да слагаме, защото той е нула“, каза ръководителят на „Сребърните стрели“ Тото Волф.
Снимки: Imago