Леклер обясни трудностите с управлението от втората тренировка
Шарл Леклер даде най-доброто време във втората свободна тренировка преди Гран При на Азербайджан, но тя не започна по най-добрия възможен начин за пилота на Ферари.
Леклер излезе начело пред Перес и Хамилтън във втората тренировка
Още при първата си обиколка в сесията монегаскът се оплака по радиото, че има проблем със своята кола и след по-малко от десет минути на пистата той се прибра в бокса, където прекара доста време. Той дори каза, че болидът му е „огънат“ някъде след неговата катастрофа в първата подготвителна сесия.
След края на тренировките обаче Леклер разясни пред медиите, че проблемът не е бил в следствие да удара му в първата тренировка. Той каза, че действително е имало дефектна част, която тимът не Ферари е сменил и всичко се е оправило.
„Не беше добро начало на уикенда – заяви Леклер след края на петъчните тренировки. – Но все пак имах доста увереност в колата, така че нямаше голям проблем. В началото на втората тренировка имаше истински проблем с колата, който видяхме по-късно и щом спрях, ние сменихме въпросната част.„Нямаше общо с катастрофата, така че механиците бяха свършили много добра работа. Просто имахме проблем с една от новите части, които бяхме сложили в колата. Няма да навлизам в повече детайли, но тя ми даваше много странно усещане с волана. Сменихме я, върнах се на пистата и всичко беше наред. Не направих толкова обиколки, колкото ми се искаше, но все пак сме конкурентни.„В челото отново е много оспорвано, но е трудно да си нарисуваме точна картинка с всички различни режими на двигателите. Това е от пистите, които харесвам много и на които съм бил бърз в миналото, но това не означава, че и този уикенд ще е така.„Все още имаме какво да правим по колата, за да я подобрим. Трябва да подобря и карането си, защото все още търсех отправните си точки във втората тренировка. Но отново, ние сме бързи, което е добър знак. Надявам се да намерим още утре“, добави монегаскът.
Предимство за Ферари и в състезателните симулации в Баку
Днес той ще гони своя четвърти пореден полпозишън на пистата в Баку и общо пети, ако броим и спринтовата квалификация миналата година.