Колко загуби Леклер от повредата в двигателя в Канада?
Уикендът за Гран При на Канада съвсем не се разви по план за Шарл Леклер, който след емоционалната си победа у дома в Монако преди две седмици записа първата си нула за сезона в Монреал.
Монегаскът дори не успя да прогресира до третата фаза на съботната квалификация на „Жил Вилньов“ и стартира 12-ти в Гран При на Канада. Още от самото началото на състезание обаче Леклер трябваше да се справя с допълнителни проблеми, след като в неговата задвижваща система се появи повреда.
Васьор разказа за проблемите на Ферари в Канада
От Ферари все още не са дали обяснение каква точно беше тя, но Леклер каза какво е било нейното отражение върху представянето му на „Жил Вилньов“. Монегаскът обясни, че заради този проблем той е губел по 0.6 до 1.5 секунди на обиколка и проблемите са се засилили щом пистата е изсъхнала малко след средата. Поради тази причина от Ферари наредиха на своя пилот да се прибере в бокса и да прекрати участието си в 43-та обиколка.
„Не знам какво се случи. Мисля, че губех по шест десети в някои обиколки, но в други по 1.2 секунди, а понякога и 1.5. Всеки път, когато подавах газ, не знаех какво ще се случи. Първо колата беше много трудна за каране. Беше обезсърчаващо, защото на правите бях изпреварван от всички. Беше много отчайващо, защото натисках по 10-15 бутона на обиколка, за да се опитам да оправя проблема.„Мисля, че в първата фаза на състезанието свърших добра работата със справянето с този проблем. Когато е мокро мога да наваксвам в завоите, така че вярвах, че ще мога да се преборя за точки. Но щом изсъхна започнах да губя много на правите.„Когато беше мокро ми беше по-лесно. Сложното беше когато беше наполовина сухо и наполовина мокро, трябваше да гледам много волана. Имаше само една линия и дори да стъпиш с 2-3 сантиметра в страни от нея състезанието за теб приключва. Беше сложно“, обясни Леклер.