Леклер с нова трансмисия, Гасли смени двигателя за съботните сесии
Механиците на Ферари са поставили нова скоростна кутия в болида на Шарл Леклер преди началото на съботните сесии за Гран При на Япония. Това става ясно от публикуването на официалния бюлетин на ФИА.
За монегаска това е втората от пет нови трансмисии, които той може да използва в рамките на сезона. Неговият съотборник Карлос Сайнц също е на втората си скоростна кутия за годината, но тя бе поставена в неговия автомобил още в Саудитска Арабия.
Четирима пилоти с нови двигатели за Гран При на Япония
Освен за Леклер нови трансмии за днешните сесии на „Сузука“ има още за Валтери Ботас, Нико Хаюлкенберг и Логан Сарджънт. За всички тях това също са вторите скоростни кутии за годината. При Сарджънт смяната бе напълно очаквана след неговата катастрофа в първата тренировка вчера.
Сарджънт унищожи новите неща по колата си
За Пиер Гасли пък денят започна с нови компоненти в задвижващата система, след като механиците на Алпин инсталираха нови двигател с вътрешно горене, турбо компресо, MGU-H, MGU-K и батерия в колата на французина. Всички тези компоненти са под №2 за Гасли за сезона, като двигателят с вътрешно горене, турбото и двата хибридни модула са ограничени до четири бройки на сезон. Батериите са ограничени до две на година, което означава, че следващата нова ще донесе наказание на Гасли.
Алпин също няма резервно шаси в Япония, но ще има в Китай
Французинът започна уикенда на „Сузука“ и с втората си и последна електроника, която бе инсталирана в колата му още вчера. Освен това за него в петък имаше и нова изпускателна система, която бе сменена и днес. Така той вече използва третата си от осем разрешени изпускателни системи за сезона, а сме в едва четвъртия от 24 кръга.