Част от звездите на Челси вече съжаляват за своя избор
Част от звездите на Челси вече са започнали да съжаляват за подписаните от тях дългосрочни договори, информира “Атлетик”. Продължаващото колебливо представяне на лондончани съчетано с почти сигурното пропускане на участие в Шампионската лига за втора поредна година, а евентуално и изобщо такова в евротурнирите продължават да разочароват част от играчите, за които бяха платени много сериозни суми в последните две години.
Дидие Дрогба обясни какъв е проблемът на Челси
Някои от скъпоструващите младоци също така са притеснени не само от непоследователното представяне, но и от честите промени в състава, невъзможността да направят поредица от мачове, в които да стабилизират собствените си изяви. Това кара някои от тях да се чувстват притиснати и "хванати в капан" на "Стамфорд Бридж", тъй като дългосрочното обвързване не им дава лесен път за изход при продължаващо негативно стечение на обстоятелствата.
Легенда на Челси много критичен към Боели: Изглеждат като компютърно генериран отбор
От “Стамфорд Бридж” похарчиха почти 200 милиона паунда само за подписите на Михайло Мудрик и Енцо Фернандес през януари 2023-а, като и двамата подписаха до 2031-а. както и летните придобивки - Николас Джаксън и Мойсес Кайседо, чийто трансфер от Брайтън за 115 милиона паунда счупи британския рекорд, поставен шест месеца по-рано с Фернандес. Девет други играчи са с контракти до 2030-а - Робърт Санчес, Джордже Петрович, Беноа Бадиашиле, Мало Густо, Ромео Лавия, Лесли Угочукву, Коул Палмър, Нони Мадуеке и Дейвид Уошингтън. Цялостно харчовете надхвърлиха един милиард паунда дадени за нови попълнения.
Ново унижение за Челси и пак четири гола във вратата на “сините”
Въпреки това част от тези основно млади играчи продължават да се представят доста под очакванията, а някои често седят на скамейката. Те обаче подписаха договори за по седем и осем годиним тъй като от Челси по този начин заобиколиха част от правилата за разсрочване на плащанията и амортизация. Впоследствие от Премиър лийг затегнаха правилата и ограничиха амортизацията по договорите само до пет години въпреки по-дългите контракти.