Мениджърът на Рованпера пуснал слуха за оттеглянето му?
Двукратният световен рали шампион Кале Рованпера няма намерение да си взима една година почивка от WRC или пък да кара с ограничена програма. Това стана ясно след публикацията на списание Rallye Magazine, в която се твърди, че финландецът иска почивка след натоварените сезони 2022 и 2023 в WRC, в които Кале спечели титлите.
Всъщност, възможността Кале да не кара догодина е силен коз в ръцете на мениджмънта в преговорите с Тойота за новия договор на световния шампион.
Рованпера иска една година почивка?
Договорите на пилотите на Тойота в WRC изтичат в края на този сезон и шефът на тима Яри-Мати Латвала преговаря усилено с Кале, Елфин Еванс, Себастиен Ожие и Такамото Кацута за удължаването им. До момента единственият, който е дал знак, че остава в тима е Еванс, който заяви на финала на рали “Централна Европа”, че иска догодина пак да се бори за титлата.
Рованпера с втора поредна титла в WRC
Във финландските медии се появиха информации, че мениджмънтът на Кале и Тойота преговарят, но не могат да стигнат до споразумение относно заплатата на пилота. Също така от мениджмънта на пилота побързаха да опровергаят информациите, че преговарят и с Хюндай, защото се появи и такава информация.
Латвала: С Танак в Хюндай ще ни е по-трудно
Самият Кале пък заяви, че е амбициран да продължи да побеждава в WRC, както и да спечели още световни титли. А Латвала обясни, че около рали “Япония” през ноември трябва да е ясно дали Тойота ще запази пилотите си и за догодина.